Sylwia Żebrowska

Pedagog, terapeuta integracji sensorycznej

Wykształcenie

  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, Studia Podyplomowe z zakresu Terapii Pedagogicznej
  • Uniwersytet Warszawski, Studia Podyplomowe z zakresu Historii
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, Studia Wyższe Magisterskie z zakresu Pedagogika Niepełnosprawnych Intelektualnie z Nauczaniem Muzyki

Praktyki:

  • Diagnoza i terapia zaburzeń integracji sensorycznej” – M. Karga, L. Klimont (2006)
  • Neurobiologiczne Podstawy Procesów Integracji Sensorycznej i ich podstawowa ocena, M. Karga (2006)
  • Terapia ręki/II stopień – A. Giczewska, W. Bartkiewicz (2012)
  • Terapia ręki – A. Giczewska, W. Bartkiewicz (2009)
  • Współpraca z dzieckiem w trakcie diagnozy i terapii SI – udany kontakt i komunikacja”, M. Dąbrowska (2010)
  • Dziecięca neurologopedia kliniczna w świetle współczesnej wiedzy neurofizjologicznej. Standardy diagnostyki oraz terapii neurologopedycznej w zakresie funkcji oralnych noworodków i niemowląt – A. Łada (2012)
  • Wczesna diagnostyka i wspomaganie rozwoju dziecka ryzyka z zastosowaniem ustno – twarzowej terapii regulującej nieprawidłowe napięcie mięśniowe” – dr A. Regner, R. Marek (2008)
  • Clinical Assessment and Practical Interventions for Praxis: From Ideation to Execution – T. May – Benson (2009)
  • Diagnoza rozwoju i ocena funkcjonowania dziecka w wieku 0-3 lat – dr M. Piszczek (2009)
  • Nadwrażliwość dotykowa jamy ustnej u dzieci – M. Baj – Lieder (2015)
  • Sztuka diagnozy SI (Webinarium) – M. Karga (2013)
  • Podreaktywność czy podwrażliwość – klasyfikacja SPD – M. Karga (2013)
  • Zaburzenia koordynacji napięcia mięśniowego a kontrola posturalna – techniki stymulujące i poprawiające rozkład napięcia mięśni – A. Sikorska (2016)

Zainteresowania:

  • Zastosowanie technik i programów komputerowych w terapii i edukacji
  • Muzyka